stoltast i stan, det är jag! =)

kommer till frisksi igår och möts av personalen där.
-ska du på passet skivstång?
-eh ja, är det fullt?
-nä, men det är utbytt mot passet cirkel fys.
-ågud! klarar jag det?
-ja det är klart du gör!
-men titta på mig!
-haha,,jodå, du kan reglera din egen styrka på varje övning

sagt och gjort, jag hängde på men jag hade läst om det där passet för och varit rent skräckslagen över beskivningen:

10 övningar
45 sekunder på varje
3 varv!!

det där ekade i omklädningsrummet...men hur gick det då? jamen det gick ju hur jävla bra som helst! jag körde stenhårt och klarade av alla tre varv men var svettig som en gris efteråt =)
massor av flashbacks från idrotten på högstadiet kom till mig, då man hade herr blomqvist som pressa på en likt en militär ;p
"lite till nylund! kämpa nu! 30 sekunder kvar!!!" ågud, det kan va tack vare han som man orkade med gårdagens pass hahaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja broder kan han=)

2009-02-17 @ 19:19:00
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0