utmanad på sanningen

jag har blivit utmanad av -c- =)

7 sanningar..the truth and nothing but the truth!

1. jag kan inte gå in i en mat affär med min mamma utan att vi bråkar/tjafsar..det är nått med energierna, funkar bara inte

2. jag är likt min utmanare en plockare =) jag plockar plockar och plockar (är ju en bra grejj då man är förskollärare :p)

3. jag har ofta många åsikter om mycket och tycker vl mest som oftast att jag har rätt åxå =)

4. jag är hellre mätt än smal! (tur man tränar, annars vette fan hur man skulle se ut =))

5. jag har ett otroligt behov av hela min familj, jag gillar den skarpt!

6. jag tycker att kaktusar är det absolut obehagligaste som finns i växt väg..hua

7. min första cd skiva skaffade jag då jag var 10 år..michael bolton..man brås ju på morsan =)

jaha, jag vet inte vilka jag ska utmana, den som vill kan ta sig an detta, är ju kul att läsa andras sanningar ju! kom igen nu! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna Nylund

Vill du inte att det ska vara vinter längre? Här i Enköping så har vintern precis börjat så den får gärna vara kvar ett litet tag till.

Du har blivit utamand av mig. Mer info hittar du i min blogg.



Kram från Johanna

2009-02-10 @ 14:44:05
URL: http://johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0