utmaningarna rullar in

den här är från kusinens sambo, fantastiska elin som är mamma till min favorit tjej ju =)

4 av mina favoritprogram:
-
greys anatomy
-desperate housewifes
-seinfeld
-one three hill

4 saker jag gjorde i går:
-bokade kastrering åt ester (4 mars..jag längtar!)
-var ut å tittade på svärmors nya valp
-bokade om min klipptid
-drack kaffe och åt choklad boll med dennis och robban här hemma

4 saker jag ser fram emot:
-pulkfesten!
-våren, att snön försvinner
-släkt kryssningen 1 maj
-ev. tapetsering i vardagsrummet

4 favoritrestauranger:
-victoria
- ming palace
-bite line
- silja buffén på båten


4 saker på min önskelista:
-
pengar pengar pengar
-fortsatt jobb på snurran
-ett hus så att katterna kan bli utekatter =)
- 30 kilo bort från fet kroppen min


orkar inte utmana alla, men ta er an den ni som vill..kan va bra att veta lite info =)


Kommentarer
Postat av: -C-

Jag har börjat gilla de där "jobbiga listorna". Fast sånna som den ovan är trista att anta ;(



Massa frågor gillar jag. Ragga fram en sån och utmana mig vettjah. Jag har ju inte fastnat för dina utmaningar ännu menar jag ;)

2009-02-13 @ 22:19:31
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0