30 års fest!

min dag hitills:

08.00- klev upp
09.00-10.00-tränade ett medelpass

kom hem, åt lite frukost och småpratade med min man som tog sovmorgon..tillslut somnade jag själv en timme..hur skönt som helst..sova mitt på dan är inte min grejj men idag gick det bra! =)


nu är det snart dax att korka upp en smirnoff för om 2 timmar är det dax för fest!! sara och robban har fest, robban fyller 34 idag och sara fyller 30 imorrn. GRATTIS TILL DOM =)

men jag har ju lovat att umgås med min 5 årige vän simon imorrn klockan 8 så jag får se till att ta det lungt jag, oj oj, inte kräkas alltså =)


SKÅÅL!


Kommentarer
Postat av: Johanna Nylund

Men....dig känner ju jag!! Vad skoj att hitta dig här på nätet. Krister har lämnat bloggadresserna till mattias å Magnus, men jag visste inte att du hade en blogg. Vem är det som gör så fina haklappar å så i vaxdukstyg? Vet att mamma har pratat om de.



Kram

2009-01-17 @ 22:21:54
URL: http://www.johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0