bredsand.nu

efter jobbet drog jag mig till simhallen...först solade jag...tok skönt..simma var inte lika skönt, kallt och hostigt men det kändes ok, man kan ju slö simma iaf =) får se om det blir ett skivstångs pass på friskis imorrn


igår ringde vi in lander på film, guacemole, dipp och tacochips och grönsaker...trevligt värre och man åt tills man dog lite...sen åt man lite till!


nu är jag och dennis på bredsand, har ätit och spelat kort med svärmor...då passar man på att låna datorn..våran är ju felande...på tal om felande så pratas det mycket om bredsand nu för tiden..bredsand hit och bredsand dit..hmm, man kanske gör en olsson å flyttar lite på sidan av stan ;p den som lever får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0