fullt hus =)

Igår:

jobba 08.00-16.00
träna 16.30-17.30

efter det var lägenheten full med damer och herrar i trevlig atmosfär..likanade som sagt en
ungdomsgård men det var trevligt! =)

Idag:
jobba 08.00-15.30
simmat 15.50-16.20

och nu är lander här och vi inväntar olsson för lite mat och prat...trevligt värre, blir grekiska biffar med tzatziki och massa god sallad!

jag måste även lägga in lite bilder på mitt morgonsällskap, jag har tre vänner som följer alla mina morgonbestyr och ser till att jag gör allt rätt ;p




tuvan är ju gud mor åt ester och harry, hon var ju med första gången jag såg dom o hon va me då vi hämtade hem dom så hon va kattupptagen hela kvällen..mina små hade saknat henne då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0