gårdagen

gårdagen var ritkigt trevlig, folk och alkohol tillsammans med kanongod taco buffe´, man ville ju aldrig att den skulle ta slut.
som sig bör var det även frågeslinga och musiklekar...utslagsfrågan var att berätta vilken seriefigur som sara påminde om och varför. micke, dennis och jag skrev fiona, för att hon är tillsammans med shrek :p vi blev diskad av robban som var domare haha


och dagen då...jo tack...simon dundrade in 07.30 och då blev det tv spel för oss två..men det har gått bra, börjar bli trött nu! jag har haft stegräknarn på idag...2956 steg..inte illa för en bakis dag hehe men jag är nöjd ändå


gårdagens fotograf var moa, pias dotter och världens coolaste 13 åring!






nu är världens bästa lander här, vi ska vänta in dennis som är på innebandy och sen blir det pizza (sallad för mig) fy fan va gott och skönt att jäsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0