måndag hela veckan

jobbat ynka 5 timmar idag..lite barn nu i all ledighet, 2 barn till frukost och 4 personal =)


sen har jag uträttat småärenden eftersom jag slutade så tidigt, träffade tuvan,  hurra, det var ju så längesen man såg alla! sen intog jag blomsterlandet i hopp om att träffa olsson men hon är ju uthyrd..hade jag ju helt glömt bort..men jag köpte lite blommor som jag pimpade min byrå med....


nu är middan uppäten och vi ska väl ut till svartvik och va pensionärer som buffy säger (spela kort och dricka massvis med kaffe)

även att det snarkas från sovrummet, nej nej, nu kan man inte sova, nu måste vi göra nått åt saken! =)

 såhär såg INSIDAN ut på ruben idag, kanonfint

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman...ja jag är lycklig kan jag lova...

vad fint det blev med din nya fina möbel..kommer nog att ringa dig snart nu=)...tänkte om jag kunde få lite bilder från midsommar..har ju nästan inga själv.kram

2009-01-05 @ 19:20:07
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Hanna

gyrmt bra kap med byrån måste jag säga :)

2009-01-06 @ 12:14:58
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0