mat i västerro

ja, idag har man uträttat följande


* tvättat

*köpt byrå..toknöjd!

* middag i västerro med pappa, maj buffy och dennis



pappa och maj har ju köpt en liten papillon som är två månader och tanken är att hon (lisa, efter lisa simpson) ska skaffa valpar med kongo..hon var rikitgt söt iaf! =) och maten var god så det var en trevlig söndag må jag säga.



nu är jag hemma och min man är på svartvik, skönt att va hemma helt själv ibland, inte nått ont mot dennis, han tycker nog att det är skönt att va ifrån mig åxå =) men det är skönt eftersom det alltid är folk här tycker jag, nu kan jag såsa lite vid datorn och titta på tv, inget bra på den men men...blir nog sängen om den stund, jobbar 8-14 imorrn, skön tid.



åsså har jag fått dille på äpplen...är ju så gott..vill ha mer och mer!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Kanonbra att ha dille på äpple ju!!! Själv har jag det på choklad, inte lik nyttigt så att säga. ;)

2009-01-05 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0