mat och prat

när jag var yngre 12-14 år så bandade jag allt som hade med musik att göra, min största idol magnus carlsson fanns på massa band tillsammmans med oasis, blur och no doubt, allt från voxpop till dokumentärer om musik festivaler spelade jag in och organisredae i mina anteckningsböcker, allt som fanns på banden skrevs ner minut för minut.......




nu var dagen kommen då man börjar närma sig 25 att slänga dom...men det tog emot lite kan jag säga =) jag for till mamma och hjälpte henne rensa ur den klädkammare där allt sånt fanns och allt annat som vi bandat genom åren, filmer och serier i massor!!




syns det att man är född i en åkar familj? :p den här tröjjan har nog både jag och min bror haft då vi var små


idag har vi haft mirja och lander på mat, trevligt tycker jag, vi åt ihjäl oss på kyckling med soltorkad tomat och sen blev det soffläge för samtliga då buffy tittade in senare.
nu är alla bortflugna och dennis är på svartvik, jag och buff zappar runt lite...



jag har försökt göra om min blogg hela kvällen..går inte och jag blir GALEN, jag behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: -C-

Men hoppsan va smaskens det såg ut (maten). Ett recept på allt vore ju alla tiders ;)

2009-01-06 @ 22:33:27
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0