planerat och organiserat

det är i princip vad jag gjort under min första riktiga dag efter jul och nyår....
jag går ju upp till en hundra tjäsnt nu och då ska mycket få plats och mycket ska ställas om i schema och planeringar i arbetslag och annat...


även min egna privata planering fick en genomkörare på rasten =) nu har jag nog koll på min vårtermin iag och det känns skönt! älskar att ha full koll och nu kan jag se hur veckorna ser ut och när jag ska hinna med vart och så...


nu har jag bara minuter kvar att jobba sen blir det hem till mannen. Han lagar mat idagh så det blir spännande, han lagar alltid god mat så jag känner mig lugn =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman.jasså så du har fått gått upp på heltid vad härligt..då förmodar jag att du tackade ja til jobbet? fick du inget svar från de andra eller?

kram

2009-01-07 @ 16:47:33
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0