sjusovare

jag och dennis hjälpte buffy med det sista att flytta idag, garanterat sista gången, jag blir så förbannad och det är inte värt energin


vi tog den enkla vägen och slängde brfa mycket på soptippen, helt mina takter =) efteråt blev det lunch på saigon me oss och mamma och moster..mycket gott och trevligt.


nu sover halva bohaget här, buffy i soffan, dennis i sängen och katterna på utspridda ställen, endast tomten är vaken :p

ikväll ska vi äta tjockpannkaka, måste va 100 år sen sist..ska bli gott och en lugn hemma kväll på det, tänkte ta en bio jag och min man men det får bli en annan kväll



"Va sa han?! TJOCKPANNKAKA!" /farmor och pär thomas på pappas 50 års fest hahaha

Kommentarer
Postat av: -C-

Slänga en sån dären resårbotten? Jag vet någon som ska på tippen och rota nu jag ;D

2009-01-04 @ 13:18:09
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0