skön lördag må jag säga

att få sova tills man vaknar..vet jag inte när jag gjorde senast men idag slog jag på stort! sov till halv 11, trodde jag såg fel på klockan...fan va skönt!!

efter dusch och frukost ihop drog vi till birsta en sväng jag och mannen sen till hem byn vattjom där vi spenderade hela dan och kvällen..slappat i soffan, ätit och spelat kort och fikat...skönt att inte ha massa att göra listor på en gemensam ledig lördag..bara vara.


åsså är ju datorn lagad..det får vi tacka jens för..det han inte kan om datorer kan nog ingen..trodde aldrig att det skulle gå att fixa den här =)
så nu har jag inga bilder men tänkte lägga ut nått gammalt för skojs skull!



trevlig lördag kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Men "kors i taket"!!! Har Malin sovit till halv elva...inte illa Malin, inte illa alls! =)

2009-02-01 @ 00:18:36
Postat av: malin

haha, ne det var ju precis så jag tänkte...vart alldeles stum och chockad! =) är allt bra med dig förresten? snart kina resa ju!

2009-02-01 @ 10:53:37
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Men det är sååå skönt att sova länge, eller egentligen bara så länge att kroppen är utvilad och man vaknar av sig själv.

Jag har förkylning eller influensa och har varit hemma sedan i onsdags, kan inte jobba imorgon heller skulle jag tro (om inte ett mirakel inträffar!)

Jupps Kina närmar sig... :)

2009-02-01 @ 11:37:22
Postat av: malin

men det lät ju inge vidare....hmm, alla är fasen sjuk numera, man lyckas inte undkomma flunsan iår =( hoppas du mår bättre snart!

2009-02-01 @ 19:46:06
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

"Alla" är sjuka länge och flera gånger också tycker jag. Men Maijk har inte åkt på något alls än iaf. Jag har inte haft feber idag, så det är på rätt väg. :)

2009-02-01 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0