tränings vääärk

hahaha, aj aj aj, det bultar å det bankar...jisses vad det spänner i hela kroppen och så ny träning idag på morgonen med världens träningsvärk..men det gick skitbra!



jag har bara tagit det lugnt idag och det har varit skönt, slö tittat lite på tv och umgåtts med buff..nu ska jag snart tillaga nån mat då mannen slutat jobba
mannen har förresten rakat av sig allt skägg, lite ovant men jag har sett han så förr så det gör absolut ingenting =)

lite först sen resten

ett av mina sjalfynd på gina för 29 kr..mycket bra =)

nu ska jag se lite av arkiv x filmen innan maten ska göras, buff ser den å jag har redan sett den men den var över förväntan bra! så ett filmtips vill säga

ha en bra söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, förmodar att det var du som skrev inlägg hos mig eller? fanns inget namn. vad duktig du är med träning och så...har du färgat håret oxå eller? såg nytt ut, väldigt fin färg iallafall tycker jag...puss puss

2009-01-12 @ 08:50:36
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det skulle jag oxå vilja göra..men du som är så fin i kort hår..men men allt klär ju en skönhet så blir säkert bra...jag startar med idrotten imorgon..=)

2009-01-12 @ 15:02:25
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0