vi har solen i ögonen...

det är helt sjukt sjukt galet hur en artist kan va sååå jävla bra..lars winnerbäck..han är otrolig!!! en timme med han på svt nu och jag bara njuter...
man vill bara tillbaka till tonhallen, parken och umeå där man sett han live..fan, vad han kan!!


middag idag var god och trevlig, olsson min ven kom med inflyttningspresent, hon är söt hon :p det var ett magic light som ändrade färg, värsta sorten =)




nu är mannen i svartvik och jag har lägenheten för mig själv, ska läsa bloggar och lyssna på lasse innan det blir sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, ja jag spelade in det där programmet igår så ser det kanske imorgon,

Kram

2009-01-15 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0