2 dagar gatufest avklarad

måndan på gatufesten skulle iår bli lugn för mig...och det vart den, klasskompisar i vanlig ordning, vin öl och daltonstältet..skitmycket folk för att va en måndag..måste vart vädret!

var även ner igår en sväng för att kika på patriks combo och ständut blakk...är ju en klassiker som nu börjar bli tröttsam..jag är nog färdig med ständut blakk..så tack för de här åren haha =)

for hem och ställde mig å måla vid 11 igår kväll..är så varmt om dagarna att man får passa på då!

onsdag idag och värmen ger sig inte...är tyvärr inte vid nån strand, ska spendera kvällen i en park med lillen och tuvan, nykter som igår och ska nog inte gå in på stan idag...lär ju va tok fullt me folk!! orkar inte med sånt nykter jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0