att göra listan blir längre å längre

ja, det brukar ju va så, är ju mil ifrån olssons att göra lista men den är ju omöjlig att bräcka men lita har jag jag måste fixa nu inför bilfräd till övik å hela köret =)

jag måste framförallt vattna blommorna och byta kattsanden, micke ska ju va kattvakt men att låta han ta hand om blommorna törs jag inte, han må vara utbildad trädgårdsmästare men hanh har väl lagt av sig med åren kan jag gissa ;p

slutar 12 idag, ofantligt skönt, har iofs jobbat sen kl 6 men bra med tidig dag så man hinner med sig.

fick mejl att mitt halsband jag beställt på nätet är på väg..längtar! är sådär gulligt som jag aldrig trodde jag skulle vilja bära men men vem bryr sig =)

min kamera är på lagning =( därför blir det inga bilder men jag håller tummarna att den är lagad till våran andra semester!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0