dop. jäsning med kusin. städning

lördagen har sett ut såhär:

börjar med dopet på mitt älskade kusinbarn..vi var utomhus i vattjom och det var så fint, hennes moster sjöng precis som till storasyrran och jag grät, precis som för stora systers sång...det är ju helt galet hur mycket jag tycker om dom där 2 ungarna..älskade ungar! kan inte begripa hur det kommer bli om man nångång får egna, då jag är helt överfylld av känslor för dom här 2 , som inte är mina lixom =)

efter dopet blev jag kvar i vattjom till 22, jag jäste på med kusin vitamin anna, vi åt pizza med la familia och sen gled pappa förbi med impalan på en kopp kaffe...mycket bra dag och kväll!!

och då jag kom hem tog jag mig an köket! skurade varenda hylla, drog fram spisen, städa torka, rensa slänga skura...lägenheten är nu i tipp topp men jag känner ändå att den känns skitig..så tråkigt men gamla lägenheter är ju så, dom känns ofräscha, men jag känner mig glad ändå..och matrummet är så fint det kan bli...får ta o bjuda på fika där snart..eller ja, parmiddag rent av ;p



nu blir det datorn en stund innan sängen, dennis jobbar sista kvällen nu på gatufesten, längtar efter en dag tillsammans imorrn och kanske rent av middag ihop ;)

Kommentarer
Postat av: -c-

Hej hej. Vi ska inte åka förns i början på augusti. Ska boka hotell imorgon. Lär bli att vi åker den 3:e. Så vi kommer att gå om varandra med en par dagars mellanrum. Typiskt att NI planerade så dumt annars har vi kunnat vinka åt varandra där juh ;)



Man behöver inte ha barn för att besöka kolmården. Man kan leka i lekparkerna själva ;D ha ha.. Nä men djur är väl attid roligt att titta på. Jag är barnsligt förtjust i det =)

2009-07-05 @ 23:37:31
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0