första riktiga dan på semestern....

och det regnar..som tur är! =)

min allra första semesterdag någonsin...häftig känsla faktiskt..förr fanns det väl ingen över 20 som INTE hade g´haft semester..men nu pluggar ju alla 20 år av sitt liv så då blir det ju så...

hus ser då dagen ut..lugn och ro, vila på stranden? sola och bada, känna lugnet? nej nej nej =)

har ett tvättberg i tvättstugan i detta nu, sen ska jag ut på birsta och hämta min  nya telefon, kolla kameran, ev köpa nån möbel och fixa på inför bilfärden på onsdag...
därför är jag glad att det inte är soligt..jag tycker inte om att springa massa ärenden och kasta bort en solig dag..men jag tycker det är tråkigt för alla andra såklart..



jag har faktiskt inte en fullbokad  kalender inför semestern och det är skönt! det blir den här veckan i karlstad och norrköping sen tar vi dagen som den kommer..lovely!

för övrigt blir jag mer och mer anti daltons!! nu känner jag 2 tjejer som åkt på en smäll där helt oprovocerat..och ena tjejens mobil blev stulen där i veckan...skitställe..bara tok där tycker jag..fel och ge fan i att slåss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Jo jag har bojkottat daltons efter smällarna i fredags. Jag går ju ut för att ha skoj, inte för att få smällar av en hysterisk tant och hennes dotter. Helt sjukt!

Ha en bra semester bruden!!

2009-07-20 @ 16:16:51
URL: http://jessicahoglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0