jag bränner

sitter på jobbet nu och fixar o trixar inför semestern...jag och dennis är överrens om att ljudbok is the shit..så jag håller på å bränner en som jag fick av livscoachen karin idag! snällt!! verkar bra den

igår var jag hos framor och spenderade hela kvällen där..glass och jordgubbar, kaffe och allsång på skansen..det bara vällde in vuxenpoäng igår!
vi var även bjudna på 32 års kalas hos den där kronprinsessan victoria så vi var nöjd och glad =)

passade även på att låna den ljudbok hon fick av mig i födelsedags present..nu jävlar ska här lyssnas!

om en vecka är det avfärd och det kommer bli toppen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, ja det ska bli spännande att läsa spanska och sedan även få se hur det går till i umeå..spännande att du oxå ska läsa, ska du köra parallellt då eller? jobb/skola?

vart ska ni åka då? nyfiken nu...måste ju träffas något oxå...

det var lina från ica som var här och hälsade på men jag har pratat (sms:at lite med vår lina faktiskt)

kram

2009-07-15 @ 13:07:53
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0