liiden

igår drog jag och lander till liden för att hälsa på berqa och hela liden familjen =) det var kaffe och prat på schemat, så trevligt så...lander ville köra ruben hem, en önskan hon haft länge så hon fick välk det då..gick fint! ruben kan han!

bilresorna var nog ändå bäst...skrattade så mycket!

och idag mina vänner händer det...klockan 5 går jag på semester..min första riktiga betalda semester.. 3 veckor lång!
galet bra..jag ska bara ta det lugnt, hoppas på väder och att våran roadtrip blir bra, men det blir den nog..ska ju till karlstad och kolmården! =)


det nästan pirrar i kroppen nu..solen skiner, jobbet kallar och sen är det  ledigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman...gud vad härligt för dig..ja att få vara ledig och få betalt...det är inte illa pinkat...men det är väl så det är att vara vuxen=)...ja men då fick man veta vart ni ska då..vad härligt med en liten resa...far ju till öland vi om någon vecka..ska bli härligt med gruvar mig för bilresan då min rygg strejkar lite just nu..

kram

2009-07-17 @ 09:35:19
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Välkommen in i semestergänget. Så underbart! =)

Ses på onsdag då. :)

2009-07-17 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0