regnet det bara öser ner

hjälp! världens skur såhär på tisdags eftermiddan...jag jobbar opch väljer att stanna inne med mina barn idag ;p

måndan är över och ny vecka...jobbar 4 dagar den här veckan sen sticker jag och dennis till kornsjö, vid ö-vik för att fiska jäsa och umgås med dennis kompisar, ska bli trevligt tror jag, skönt att ta en liten minisemester iaf =)

sakanar mina promenader och träning nu..jag har grisigt ont i mitt vänsterknä..ska operera det som jag gjorde med höger knä för 12 år sen, men kan inte ställa mig i kö förrän 17 augusti och då är väl kön 1 år....illa men men det är bara att bita ihop.

jobbar till 4 idag sen får jag ta kvällen som den kommer..ska dammsuga iaf det är en sak som är säker! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0