solo kväll

det var ju inte bara jag, dennis och buffy som hade tänkt åka på ikea idag...dra åt helvete..men men nu är det gjort!

varken min mobil eller kamera hade kommit =( men jag har en snäll svärmor som lånar ut sin kamera till vår semester...så snällt, dessutom bjöd hon på mat..fasen va skönt å slippa laga mat på semestern haha =)

dennis är i svartvik och jag har pysslat på hemma, lyssnat på musik i massor, pratat med pappa, packat och stuvat om lite...nu har vi inrättat en data hörna i våran längsta hörnsoffa..blev bra, inte sladdar överallt..


vårt matrum..så skönt att ha ett sånt!


datahörna och ett badrum med tema oranget! nu längtar jag till ommålningen i vardagsrummet! =)

ha en bra kväll..för det har jag..myser på med lotta på liseberg mohahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman...vad fint det blev i ert nya rum=)...

jag säger precis som dig ja...herregud vad folk..tror aldrig det har varit så mycket folk där ute i birsta som idag...men men nu är vi hemma igen iallafall efter middag med mera...nu blir det prommenad...syns imorgon

2009-07-20 @ 20:32:09
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0