städa tvätta bada

inledde morgonen med att skura toaletten, från topp till tå med klorin, målartvätt (min nya favvo grejj, tips från inger, funkar på ALLT!) och ajax...nu är det rent men känns ändå skitigt, hatar sånt men men

har även tvättat 4 maskiner tvätt idag..känns bra att få lite gjort trots värmen..sen for jag och dennis till mirja och hanna på bredsand stranden..nya favoriten även den..tokskönt att bada var det idag!



gårdagen i daltonstältet var hemsk...så varmt att jag och lander dog redan 21.00 och for till bersån, jäste i värmen sen vidare till min balkong för att äta rostade mackor med jordgubbssylt, melon, nektarin  och kaffe...satt där till 12 och det var så skönt, varmt mitt i natta =)

vid tolv fick vi underhålla buffy som skulle vänta in skjuts om en timme...vi satt vid hamnen och kikade på överklassbåtar sen for vi upp på norra berget och såg när hanna vinglade hem längs storgatan haha =)

jaja, det var gårdagen och dagen....nu har dennis åkt iväg och jobbat i daltonstältet, jag ska iväg till bersån, det vankas kycklingsallad, thatziki, tiger sauce, chips och jäääsning, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0