uppdaterar..för hannas skull =)

fick sms av hanna min ven som tyckte jag skulle berätta mer om mina dagar i karlstad..okej då! =)


fredan åt vi ju på bue moon bar, mycket bra grillbuffe´ute vid klarälven..en öl slank ner och vi kände lugnet...efter det blev det film med anna och maijk




lördan blev väldigt stillsam, jäste med anna som var gräsänka en natt, lagade mat och såg en 7 timmar lång film!

söndan var tillägnad familjen träff i skattkärr..det var toppen! jag gillar den familjen starkt, å dennis är så lik sin pappa..helt galet, halv nio satt far och 2 söner bänkad vid sporten haha...

vi ska plocka med rickard upp nått i höst..vore så¨kul!

maten var underbar och jag fick i mig 7 öl...man har ju semester...389 recept fick åxå följa med från styv svärmor ;p



far och söner/bröder

jag skriver recept i full fart..skriiiv kraaamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0