det blev en dag på stranden

efter medvind igår kväll var jag ganska trött tror jag..vaknade 11! å då var det tomt här..soffan var borta och ett blivande matrum stod tomt,,,,skum känsla att bara va vi 2 nu men ni ska se att jag överlever :p

hanna ringde i all städning och föreslog stranden! mycket bra! packade ihop mig och drog med lander och tony, vi for till bredsand. det blev ett premiär dopp i havet och allt..så skönt en sån här varm dag




mannen har spenderat kvällen på bredsand med poker och jag har jäst med lillemor, emma och hanna..har även målat första lagret i matrummet och klätt om soffan..fick även reda på att buffy ska sova på soffan här inatt, haha så än är det inte bara jag och dennis..det gör ju inget, är van folk överallt jag ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0