det här är jag! enligt en dator =)

hittade ett test via kusin hustrun http://www.wiselqvist-nylund.blogspot.com/

gör testet du med här



testet handlar om ens persolnlighet..tycker det stämmer ganska bra..så nu ska jag skola om mig till hemmafru! eller varför inte talpedagog =)


Malin Nylunds personlighetstyp:


Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Karriärer som skulle kunna passa Malin Nylund:


Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gjorde också testet, ganska likt resultat som dig ändå... :)

2009-06-26 @ 11:13:42
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Din personlighetstyp:



Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.



Nja, jag tyckte mer stämde in på dig än detta gjorde på mig...kan du se mig som dagisfröken...?! ;)

2009-06-26 @ 22:58:43
Postat av: Anna Larsson

www.sunnevattenland.se

Kolla om du tycker det verkar vara något tills ni kommer ner. :)

2009-06-27 @ 12:51:32
Postat av: malin

haha nedu anna, du får hålla dig till lastbilar och paket du, det är du utmärkt på så torkar jag snor från barn jag =) ska kolla sidan nu

2009-06-27 @ 14:33:54
Postat av: Anna Larsson

Bra då är vi överens! :)

2009-06-28 @ 00:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0