helg igen

då var det helg om 6 timmar...skönt, inskolningar och mycket barn gör ju lätt att huvudet och kroppen tar stryk..mycket bollar i luften nu....

Dennis tycker att jag är sämst på att va ledig, jag gör alltid så mycket..men när ska jag annars hinna med mig!! =)
imorrn är det milspromenad med elin men på söndag fick jag lova att inte kliva upp ur sängen före 12...å fan va jobbigt..på riktigt..blir så stressad inombords då ju...
men men, nån film och frukost i sängen kan väl inte skada nångång ibland



för övrigt fick jag lite å ingenting tillbaka på skatten...fattig nu å det är ju mindre bra..
åsså är det klassfest som vanligt med HR, bästaste klassen på måndan på gatufesten...tjoho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, ja det var ju tråkigt, men nästa år kanske igen då...måste ju hålla igång vår tradition ju..=)

ja men vi kan väl höras något framöver...kram

2009-06-12 @ 21:10:53
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Efter att ha läst din blogg så håller jag med Dennis! Du verkar ALDRIG ta det lugnt och bara vara när du är ledig...måste vara grymt jobbigt att vara uppe i varv hela tiden och ha olika projekt. :/ Inte glömma bort att slappa också!

2009-06-13 @ 11:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0