rolig inskolning!!!

en inskolning kan vara otroligt stressfull med otrolig press om första intryck på mig som förskollärare och på förskolan...men idag har det bara varit roligt..kusin vitamin tillbringade 3 timmar här med sin dotter...mitt fantastiska kusinbarn!

jag och kusin drack kaffe och hade det väldigt trevligt på arbetstid och allt flöt på toppen bra! =)
har även fått mer blommor av barn som går på semester..dom är ju för snäll och lägenheten blir ju så fin...



igår vart det middag med lander på vapel och fruarna med hanna...å lilla tatten dåå..så fin så! =)
å idag blir det greys..jag ska på allvar tvätta bort sminket innan jag ser det..för jag känner redan nu att det är nära grin..haha så bra serie som får mig att grina! I love it!




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, jo men jag vet, det är ju inte riktigt klokt,,vet inte vad som flugit i mig...=) blir ju dock inte lika fina som dina men efter några så kanske. är klar med det första nu...-06 innehåller det=)...haha...nu måste jag köpa flera, men det får bli till veckan eller så..måste in till stan något då.

hur blir det med midsommar då? vill ju att vi ska vara tillsammans ju



kram

2009-06-10 @ 19:59:55
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0