söndagen till ända

jag höll mitt ord imorse..o låg i sängen till 12!! vaknade 09.30 men jag läste lite och filosoferade..å lagomt till 12 vaknade dennis...tråkigt att hann inte hann vakna innan men men, då klev jag upp iaf =)

det var ju tack vare regnet jag kunde ligga kvar..hade aldrig pallat det om det var sol/uppehåll..får ju nästintill panikångest då...

dagen gick åt till att läsa å titta på regnet :p for ut till biltema o inhandlade diverse, sen pizzerian i bergsåker innan det blev kaffe i västerro..skulle ju hjälpa pappa och maj med musiken till bilarna..nu har vi eva eastwood i impalan till nästa cruising! mycket bra!! =)

är ju lite mysigt med regn för då kan man tända massa ljus, blir ju mörkare, så nu lyser hela vardagsrummet och balkongen med lyktor..tjusigt värre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja en förstoring blir det absolut, har redan bestämt det...=)

ja men vi måste träffas då såklart...i massor...blir ni hos olsson bägge dagarna eller? ska ni bara vara där eller ska ni på smedjan något oxå?

kram

2009-06-16 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0