å typiskt :)

jag for till birsta för en vårjacka..kommer hem med 3 tunikor...så typiskt mig haha..men det var kanonpris...och det bästa av allt var att jag hittade fin fina spring skor..puma, rosa..bättre blir det ju inte...vårruset och tjemilen, hera I come! :p



idag blir det jobb, tidig dag, kanske en sväng på stan för att hitta nån outfit inför imorrn, har ju inte vart på krogen sen november så garderoben har ju möglat bort =)
sen blir det mat på olearys och där ska vi se dragons borta match!

ha en bra fredag alla, för det ska jag =)

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Har också tänkt införskaffa riktiga springskor, var ju ute och sprang igår och det gick kanonbra! Vårruset blir det nog i år iaf. :)

2009-03-27 @ 13:00:54
Postat av: malin

men gud så bra..du ska med på tjejmilen omm det så är det sista jag gör...elin är lite lur hon med..det kan ju bli toppen kul =)

2009-03-28 @ 16:19:57
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Men hur har ni tänkt lösa det med boende? Boka något "genom" tjejmilen eller? Hur många får du med dig där uppe ifrån då tro?

2009-03-29 @ 11:54:21
Postat av: malin

via coop medmera kortet får man hotell för 2 personer och 2 nätter för 1400, dvs 700 kr för 2 nätter per skalle =) jag ska ta tag i detta och reda ut vilka som vill med...

2009-03-30 @ 21:51:06
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Oj, en hel weekend inplanerad då alltså...jag är ju på iaf, men flåset måste putsas upp rejält om jag ska klara mig runt. Går väl att gå annars iof. :)

2009-03-31 @ 12:38:18
Postat av: Hanna

kanon med skorna! nu är det bara en bar väg som saknas, sedan kan du börja samla mil i de nya skorna!!

2009-03-31 @ 15:22:15
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0