fia med knuff..ett rafflande spel må jag säga

dagen har bestått av innebandycup för min man, jag var med å stöttade de två första mactherna, dom vann hela cupen..mycket bra

 efter min träning kom tuvan och lander förbi, vi spelade fia med knuff..men det var inte bara det,,det skreks, svettades och det liknande ett tredje världskrig, det är det där knuffandet som ställer till det =)



och idag har pappa min köpt en Chevrolet Impala 63:a, fin bil, jag är dock lite svagare för de tidigare modellena av impalan...men nu längtar både jag och pappa till sommarn! i ett sms undrade pappa hur vi ska få dennis intresserad men det är nog bara att konstatera att man inte kan lära gamla hundar att sitta :p


nu pågar rösträkningen på melodifestivalen, jag har hållt på sarah dawn finer och caroline af ugglas sen start! så jag håller tummarna på dom nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fia med knuff är ROLIGT! Jag vinner typ jämt, haha :-) Snygg bild förresten, har du fotat själv?

2009-03-14 @ 21:45:33
Postat av: malin

ja, ett toppenspel helt klart..nä, min kamera blev kvar på jobbet över helgen =( så jag googlade fram en bild istället...

2009-03-15 @ 16:46:46
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0