jill räddade min kväll =)

men hon är ju fantastisk...

under kvällen berättade hon om ett tillfälle där hon gick till en krog ensam i sthlm för att äta mat..då hade en kille kommit fram, tokstött på henne, gett henne numret och lite andra förslag men jill sa nej då hon är gift och har barn, detta var även en framgångsrik komiker som gärna skryter om sitt utseende och solar solarium....mer vågade inte jill berätta för publiken, nån från hänt extra kunde ju va där :p

efter konserten så står hon alltid och tar i hand för att tacka publiken, då passade jag på att framföra min gissning:
-du,den där komikern var Mårten Andersson va?
-ja fan, men du, ingen på skivbolaget har listat ut det än!

hahaha, det gjorde jag bra hehe, så där hänt extra, har ni ert scoop :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0