kan själv!!

men jag gjorde det...tok beslutet att göra ett tredje försök med ikea, mina nya fiender...fick gå med på lagret, noga kollade jag beskrivningen och jämförde pluggen, plankorna, ja allt....och nu är den uppskruvad å klar!! fy fan va bra



har spenderat nån timme här på kvällskvisten hos lindbom, fruktsallad och fruarna, mycket bra!

åssa har jag ju klippt mig idag, är nöjd, alltid skönt att klippa ur lite



men dygnen har för få timmar, skulle behöva påta på med bokhyllan, rensa och dammsuga...jag får ju långväga besök från göteborg i morrn..jaja, kan ju inte dammsuga nu...

imorrn kastreras lill gumman min...så nu är det noll mat flör katterna..harry är minst sagt missnöjd! :p

g`natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det var det väl gumman...blev ju jätte fint. håret blev oxå fit, fick du ändra tid eller?

kram

2009-03-04 @ 08:35:53
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var det väl värt skulle jag ju skriva...såg det då jag skickade iväg det=)...tokigt. jobbar du för fullt eller har ni lugnare nu på lovet?

2009-03-04 @ 08:37:03
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0