lost..som vanligt =)

och den där olsson har så fint vart hon än flyttar, känns tryggt det..och go fika med hembakat bröd å grejjer...


nu har jag duschat, ska platta håret och sova, men vad sitter dennis och tittar på? jo Lost, är vi inne på säsong 76 eller vad har hänt nu, jag minns en tid då jag och lander såg det, vi såg det på varsitt håll då jag bodd ei h-sand och varje onsdag ringde man
-var du rädd? förstod du nått? hahaha

men jag måste avsluta med nått som jag upptäckt! många har lixom smått påstått det och pikat min lilla vän att vara detta...nu tror jag att jag är villig att hålla med: Harry är fet!! men snälla nån, det bara vällde över fetmagen hans..kan det vara torrfodret? hans gudmor har nämt nått om att blötmat är bra för katter, att inte endast äta torrfoder..hmm..
gravid? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0