orkar jag återberätta ens!!

men dra åt helvete vilken skithelg jag haft..ikeas fel alltihop!!

köper en bokhylla!
dennis bil vägrar starta
springer på biltema-köper startkablar
vart sitter batteriset på en audi 100???
jo i baksätet under sätet
baxar ut en 100 kilos kartong
hem å skruva
fel fel fel...
byter plugg på söndan p´å ikea (besök nr1)
blir fel fel fel ändå
arg arg arg åker jag på ikea (besök nr2 den dan)
får en helt ny bokhylla
baxkar upp den nya
baxar ner den gamla till bilen
börjar skruva..hmm verkar blir bra
fel fel fel..arg argare malin!
slänger ner hela skiten i bilen
ikea besök nr 3 den dan!
ber dom slänga bokhyllan åt helvete och bränna skiten...får pengarna tillbaka.....

kul jul..nu står jag lik förbannat utan bokhylla.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla gumman...inte bra det där..tråkigt då det ska behöva bli sådär då man är glad att manköpt en ny hylla...ikea är svår ibland...

2009-03-02 @ 16:08:49
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: -C-

Måste ha vart en hylla av elakaste sort de dära =/

2009-03-03 @ 22:41:48
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Peeeeer Tåmmas!

VÄGRAR STARTA.......FRÅGETECKEN

SLÅ AV LYSE SÅ STARTAR DEN NOG NÄSTA GÅNG!?

MEN VARFÖR SLÅR DU PÅ LYSET PÅ DAGEN NÄR DET ÄR HALVLJUS AUTOMATIK.....VIKTIG DETALJ MED INSTRUMENTBELYSNING!?! :P =)

2009-03-07 @ 12:20:53
URL: http://eleganten.vidderna/skogen.orgie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0