sol sol sol

jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag har det så bra som får vara ute i skog och mark och verkligen tillbringa mycket tid ute på mitt jobb..det är ju underbart då solen skiner!
och att dessutom få äta våfflot på självaste våffeldagen och under arbetstid är ju det besta! =)



det där var igår det..å kvällen spenderades med en storhandling 3000 och umgänge med tuvan lander och lillemor, fia med knuff och greys..nice!

nu är det torsdag och vi har nyss ätit, jag har lurat med mig man och bror på birsta, vi ska fika och spana in sista reorna, jag är på jakt efter en skinnjacka...sen blir det kortspel i svartvik..

jag blir mer och mer peppad för tjejmilen..vi åker! och anna du ska med!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Haha, måste få upp flåset först! ;) Som det är nu orkar jag typ springa i en kvart innan jag måste gå, men övning ger färdighet! Men jag tycker det låter roligt iaf!



Ps. Snöstorm här idag...bye bye våren.. ;( Ds.

2009-03-27 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0