tisdagen...

hmm...damer överallt och det är alltid lika trevligt tycker jag, denna gången hemma hos mig med mackor som kvällens höjdpunkt...goda mackor med gott pålägg...åsså hemmafruarna förstås! =)




vi slog till på en tv igår...med personal pris blev det ett bra pris..och fin är den :p 42 tum och platt! =)


haha textraden är så bra "gud, vad skönt för ryggen"

nä, nu är det dax för mig att börja jobba...degen blir följande:
jobba 7-14 (är ju på jobbet nu)
simma och sola
mat i vattjom
APT 17-19 på jobbet
hem

TJING!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Hade inte ni en stor platt tv redan? Eller var det en tjockis? förvirrad

2009-03-11 @ 12:18:49
Postat av: malin

i sovrummet har vi min platt tv på ynka 32 tum ;p vi hade en tjockis i vardagsrummet som nu vilar i källarn...

2009-03-11 @ 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0