en mil å en säng!

nu är det bokat..tjejmilen den 30 augusti...fasen vad trevligt vi ska ha kusin å kusinfrun...äta gott, hotell och shopping..åsså springa en mil förstås haha...jag längtar!!!

till alla gristissar och pappa kan jag nu säga TACK för födelsedagspresenten (Ikea presentkort) det blev en 180 cm säng och nytt överkast...rikitigt bra!! stora människor kräver stora sängar å vi  är 2 av dom :p



kvällen har hittills bestått av kina mat från china box och nu ska jag grovplanera hösten på jobbet lite..sen blir det greys...jeay!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman. vad härligt...alltid bra med presentkort...känns alltid bättre att handla då=)

2009-05-13 @ 19:54:35
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Yeay! Det gick att boka hotellet alltså! =)

Jag ska boka själva milen idag jag med, så man inte missar den. Fast OJ vad jobbigt det vore då, att bara åka bort och bo på hotell, shoppa och äta gott utan att springa. ;)

Själva springandet igår gick kanon iaf, jag gick en 100 - 200 meter efter vätskekontrollen mitt i sedan sprang jag resten, mycket bättre än jag hade trott. :)

2009-05-14 @ 07:08:09
Postat av: malin

hejja anna!!! bra jobbat...ja gud så jobbigt att bara åka på minisemester haha =) nä, det ska bli trevligt, har funderat på att börja cykla till jobbet 2 dagar i veckan eller så jag, 2 mil enkel väg..men e14 är så tråkigt/farlig väg känns det som..men en gång ska jag görát! :)

2009-05-14 @ 09:52:51
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Ujuj, det blir en rejäl bit det! Men jag skulle ju inte rekommendera dig att cykla den vägen, uscha, den är ju jättesmal och tungt trafikerad!! :( Fast det finns ju de som cyklar där och du kommer ju att cykla åt "rätt" håll båda gångerna...alltså slippa rusningstrafiken till och från stan menar jag.

Det är underhåll på Tjejmilens hemsida nu också så jag kan inte boka åt Elin än, men snart så är vi med alla tre. =)

2009-05-14 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0