fest, vattjom och grillning

det är samtalsämnerna jag ska ta upp nu:

fest med jobbet!!!
riktigt trevligt, tog första glaset vin direkt efter jobbet 14.00 sen var det förfest hos mia sen fest...bra lekar och trevligt umgänge..jag gillar mitt jobb!




vattjom
idag lördag for vi till vattjom för att hämta min bil..hann lura med dennis på vattjomsmarknad..det var en upplevelse haha sen blev det spontan fika i vattjom....så skönt väder!! man vill aldrig gå in..jag var ute mellan 12-22 idag..sååå skönt!!!



grilla
efter vattjom blev det grillning hemma på vapel, otroligt gott och trevligt..grabbarna drack öl och vi satt ute hela hela kvällen..nu är dom nerskjutsad på aveny och jag har hunnit att crasha en bröllopsfest då jag hämtade mirja =)




lördagen- 5 av 5 toasters, kanonkul

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig helg gumman...och det är en dag kvar...=) allt blir ju så mycket roligare med detta väder..skulle ha grillat något tillsammans snart tycker jag...Kram

2009-05-31 @ 10:27:28
URL: http://blompinnen.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

En sån dag, en sån heldag! =)

2009-05-31 @ 11:56:14
Postat av: malin

haha ja exakt..odelali odelali hoppsan vilken dag =)

2009-05-31 @ 21:31:26
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0