freedaag

fredag innebär ju sällan alkohol för mig och glad är jag för det....har slitit på jobbet hela veckan och då klingar lugn och ro hur bra som helst!

blev grillat idag med dennis robban och buffy..så skönt att sitta ute, äta gott och dricka kaffe..

jag har pimpat balkongen nu   nöjd men det fattas blommor blommor och lite piff

men min harry ramlade ner från balkongen idag!! han snubblade på blomlådan som hänger på räcket, slog en volt å ramlade ner..jag sprang ner och har aldrig sett en så rädd harry...satt å tröck under grannnens balkong..å jävlar va han kurrade då jag bar upp han...han har inte varit på balkongen på hela eftermiddan..var kanske bra det där =)

balkongen i detta nu:


Kommentarer
Postat av: Mirja

Nämen lilla Harry då.. Tror han tror att han är Dumbo ha.. Du måste förklara för han att Dumbo har mkt störer öron.. Därför kan han flyga.. Katter kan faktiskt inte det.. Huga!



Grymt fint på ballisen.. Måste snart dra mej bortöver på ett besök tror jag=)

2009-05-09 @ 01:31:54
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Anna Larsson

Var det inte han som ramlade ner från din förra lägenhet också? Eller nej, det kanske var Ester det...? De delar på ansvaret iaf i så fall. ;)

Tur att det gick bra iaf!

2009-05-09 @ 09:58:32
Postat av: malin

ja, det var harry även då..han lär sig aldrig =) men det var ju tur att han blev rädd o drog sig under balkongen ist för att sticka ut på fridhemsgatan, hua hemska tanke!

2009-05-09 @ 11:16:01
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Hanna

tur att det gick bra och att det inte var allt för många meter ner.

2009-05-09 @ 12:06:09
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0