gemensam frukost...

det går att räkna dagarna då jag och dennis är vaken samtidigt på morgonen..idag var en sån dag, då jag var hemma efter morgonpromenaden åt vi frukost och läste tidningen länge...en mycket bra start på dagen ju =)

vädret är lite osäkert än..var tokvarmt och soligt imorse....nu är det moln...får se vad det blir

senare idag blir det grillning i vattjom, morbror Guy och Kerstin är uppe så det ska bli kul!!

nu blir det läsning för mig....


en bild på lander från dalgatan...gillar den! =)


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Haha, själv blir jag glad när Maijk inte äter frukost samtidigt som mig, blir så trångt att läsa bok när han sitter och läser tidning. :)

2009-05-23 @ 22:57:15
Postat av: malin

hahah men du o din läsning! jag måste ta tag i det jag me...har tagit mig 1,5 månader att läsa 300 sidor ur min bok..å jag är inte klar än!! =(

2009-05-24 @ 08:21:03
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Nä, men jag har velat läsa i flera år jag också, är ju inte förrens de sista 1,5 åren som jag läser som ett ånglok. :)

2009-05-24 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0