håhåjaja

lite less o trött å tråkig nu...tillfääligt tack o lov men träligt...känns som att det vore lättare att trilla av pinn helt å hållet än att fixa å trixa med allt! =)


ähh, hursomhelst hoppas jag att mirja får min lägenhet nu...det vore fantastiskt att ha kvar den där fin fina lägenheten i sina ägor på nått vis :p

hon kommer stortrivas..så jag håller tummarna!!

gick runt broran på rasten idag..alltid nått men annars har jag inget att hänga i julgran! tack å hej



skulle behöva semester så jag hinner med mig själv..rena ur västra och få upp kondisen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, men vad roligt att mirja är intresserad av lägenheten, som du skriver så är det ju roligt om den blir kvar i närheten liksom...vad duktig du är...prommenerar och fixar på balkongen...snart syns vi oxå=).....kram

2009-05-11 @ 20:26:54
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0