nu..äntligen lugn o ro

full fart hela hela dan

slutade 17.00..hem o vända i princip....stoor handling på gång

2300 kr fattigare for vi hem med 7 kassar och 20 liter kattsand

"Stor katt?" frågade kassa killen  haha

nu är det fotboll..grabbar i vardagsrummet vill säga med kaffe chips och dipp...jag håller mig på säkert avstånd..sovrummet med johnny och mathias jag, snart mitt älskade greys, jag ska stänga dörrn så jag kan grina bäst jag vill!!!

älskar greys...man gråter sig till sömns varje förbannade onsdag =)

ska smyga ut i köket och hämta glass och kaffe..lyxigt värre!



på fredag är det äntligen dax för personalfest i matfor..jag längtar!! vin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0