söndag söndag söndag

nu har jag kommit till sista dagen ledig för den här gången...men än har det bara börjat och det finns saker att göra idag..

as we speak så körs maskin nr. 1 o 2 i tvättstugan och frukosten är i magen...

jag ska gå en mil idag för att känna in tid och form med min kära tjejmils partner =)

men nu ska jag ta och leta igenom receptboken, tänkte baka nått men är utan fantasi och diverse ingredienser..man tager vad man haver...dennis syter med familj kommer nämligen på besök i eftermiddag.



ha en bra söndag!!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Ohh, ha en trevlig promenad mil! :)

2009-05-24 @ 11:43:10
Postat av: Elin

Vi är SÅÅ BRA! :-)

2009-05-24 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0