beslutsångest

lördagen hittills har bestått av en promenad till vattjom med kortspel och kaffe..sen har jag hunnit med affärn och städat samt göra vinter på balkongen...

men kvällen då? jag vet inte vad jag ska göra, och framförallt vet jag inte om jag ens vill hitta på nått eller bara hålla mig hemma vid i mina tjocksockar och tv:n...ett I lands problem så det sjunger om det men just nu upplever jag det som ett viktigt problem =)


jadu, jag lär inte kunna reda ut detta själv...jag får se vad som händer helt enkelt :p



ha en bra lördag alla!


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Själv plöjer jag igenom säsong 2 av Grey´s nu. :)

Maijk och jag lyckades även tajma in dagens enda timme med sol på våran promenad och har vräkt i mig lite Lysmelk, en sån dag...! =)

2009-11-07 @ 17:30:57
Postat av: malin

men lysmelk! det bästa....å greys förstås...du har haft en lördag som i mina ögon är fantastisk! en sån dag, en sån hel dag!

2009-11-07 @ 20:08:58
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0