en heldag i västerro

jamen dagen hos pappa slutade både med fika och middag...mycket bra!

garaget fick en genomgång...det har han gjort bra pappa =) jag längtar så till den dag jag själv äger en bil....en buick, cadillac av nått slag eller varför inte en svart pontiac bonneville...målet är att äga en inom 5 år och det ska jag hålla!!

stor spegel spottar och snygga fondtapeter.



jukebox såklart och "Impala bar" =)


tack vare pappa är numera ruben pimpad i äkta Ed Hardy stil åxå..tack tack!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag är ledsen för det där med jobbet. Det löser sig alltid, på det ena eller det andra sättet. Sköt om dig! Kram Cajsa.

2009-11-10 @ 19:25:01
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0