från skrik o panik till nu

mycket i huvet nu, jobb relaterat och mycket intryck från dagen, kaosartat stundtals...

jag blir ju varslad på riktigt som det ser ut...inget jag vill..och inte min chef heller vilket jag uppskattar att hon gör sitt yttersta för att ha mig kvar...men det gäller att gilla läget och acceptera att sist in först ut gäller även mig vid budget kriser =)

många dar är det kul att gå till jobbet, riktigt många dagar men idag var det riktigt skönt att gå hem från jobbet...nu är mat avklarad och disken diskad, någre telefonsamtal avklarad och katterna inne efter en dag i snön.....

nu väntar soffan på mig, kvällens sällskap heter soffan och kolsyrat vatten..vi ska bara njuta av lugnet och titta på lite bönder och självklart gråta till greys..allt är som det ska denna onsdag =)


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

I helgen som var så såg jag hela säsong 2 av Grey´s (19 timmar) och lördagen innan det så såg jag hela säsong ett. Jag längtar som tusan till att det ska bli helg nu så att jag kan ta tag i säsong 3, den är 17 timmar, men det ska gå. :) Visste ju sedan tidigare att serien var bra, men HERREGUD vad bra den är! =)



Dock jobbigt värre med att du får gå... :(

2009-11-12 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0