jag firar ju inte sånt här

varje år fågar min farmor samma sak:

ska du till pappa nu då på söndag??

och varje år har jag svarat samma sak:

 

nej, vi firar varken morsdag eller farsdag!

men iår ville farmor upp och hälsa på så jag ringde pappa och upprepade vad farmor frågat mig, hans kommentar:

men vi firar väl inte farsdag!?

ne..just det =)

men idag ska jag ta med mig farmor upp, hans nybyggda garage är ju så gott som klart!! ska bli så kul att se, kameran ska självklart med!



en sån här dag tänker jag lite extra på maria med familj, det finns många dagar som kommer kännas tunga...detta är en av dom...därför kommer jag nog inte fira pappa utan bara vara så otroligt tacksam att jag har en...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tanken gumman..jo en dag som denna är nog en dag som kommer att väcka tankar hos oss alla..man måste försöka att vara tacksam för det man har och inte klaga och begära mera.

2009-11-08 @ 10:01:34
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0