lalalala

veckan är över..helvetes skitveckan! fy fan va bra!

och nu börjar helgen! mamma märit ringde nyss och bjöd på middag, fint det tycker jag, är kvar på jobbet men ska väl pallra mig hemmåt snart

hur blir helgen då? jo tack bra skulle jag tro...imorrn blir det 1 års kalas för lilla kusinbarnet och på söndag ska jag upp till maria och jonas...gud va jag längtar!! lilla killen som bott inne i Marias mage...hej å hå, det äer ju sjukt spännande tycker jag...


och självklart självklart består fredagen av Idol och som grädde på moset är Martin stenmarck med i juryn idag...han är det fulaste människan jag vet ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar tills på söndag vi med så vi får träffa dig gumman

2009-11-20 @ 15:47:06
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0